karımı baldızımla aldattım

Merhaba değerli  takipçileri, sizlere eşim ile aramdaki evlikten bahsederek başından geçen bir olayı anlatmak istiyorum, önce eşim ile aramdaki ilişkiyi bahsedeceğim çünkü yaşadıklarımın aramızdaki durumla bir alakası yok, yani eşimle 20 yıla yakındır süren ve gayette mutlu süren bir evliliğimiz var, diğer her erkek gibi zaman zaman aldatmayı düşünmüş olabilirmiyim diye soracak olursanız tabiki bende bazen aldatmayı düşündüm çünkü çevremde o kadar ateşli kadınlar var ki insanı baştan çıkarıyorlar ama bu yirmi yıl içerisinde bir kez olsun aldatmadım dersemde bana inanın fakat dediğim gibi bir kaç defa aldatmayı düşündüm, ZATEN bunu düşünmeyen bir erkeğin olduğunuda sanmıyorum. İki baldızım var. İsmi Aynur olanı çok güzel bir kadın değil ama aslada çirkin bir kadın değil. Bundan 5 yıl öncesine kadar baldızım olduğu için Aynur’la ilgili herhangi bir şey düşünmemiştim. Bundan 5 Yıl önce karımında organize ettiği okul yararına bir yılbaşı balosu vardı.Aynur ve bacanağıda davet ettik. Evde bayanlar son hazırlıklarını yapıyordu. Bizde bacanakla sohbet ediyorduk. Birden gözüm yatak odasından yansıyan görüntüye takıldı. Aynur ayak tırnaklarına oje sürüyordu ve görüntü inanılmazdı. Kendime ona baktığıma lanet ede ede bacanağada çaktırmadan fırsat bulup o görüntüyü seyrettim. Gerçekten inanılmazdı. Neyse o gece Yılbaşı balosuna gittik. Biz masada 4 aile oturuyorduk.( )Eşim ve onun arkadaşı yemek sonrası organizasyonda oldukları için sıkça masayı terkediyorlardı. Bu arada Aynur’un içki ile arası iyi değildi hele rakı ile hiç değildi. Masada o gece tanıştığımız bey haydi dostlar fondip deyip bizi içmeye zorlamıştı. Aynur’da kendini hızla tempoya ayak uydurmuştu. Bir süre sonra kopmaya başladığını hissetimm. Hatta yavaş içmesi için uyardım. Masada bayanlar olmayınca Aynur tek bayan kalmış ve birkaç erkek masada olunca konu ekonomi ve iş dünyası olmuştu. Belliki sıkılıyordu. Tam gece yarısına doğru eşimi organizasyondan kurtarıp dansa kaldırdım. Zaten çokda dans edemedik oturmam lazım dedi. Bende ablanı kaldırayım canı sıkıldı orda dedim, çok sevinirim dedi. Masaya gittim bacanağıma eşini dansa kaldırmaya niyetin yoksa ben kaldırabilirmiyim diye zarf attım.( i )Oda kaldıracaktım ama öncelik senin dedi. Aynurla dansa başladık, ayakta zor duruyordu. Kokusu beni mestetmişti. Nispeten karanlık ve kalabalık insan topluluğunun içine doğru sürükledim, belinden tutup kendime doğru çektim. Göğüslerinin sıcaklığını hissediyordum. Baktım ki Aynur pek kendinde değil elimle hissetmeyeceği biçimde poposunu okşamaya başladım.Dimdik olmuştum. Fırsattan istifade belini iyice vücuduma bastırdım, daha fazla dayanamayıp boşaldım. Bu olayın üzerinden 5 sene kadar geçmişti. Aynur bu olayı hatırlamıyordu ama bende onu unutmamıştım.         

baldızımla muhtesem gece

baldızım ebru ve biz yazlıktaydık bacanak iş nedeniyle yoktu bacanakla ebru sex yüzünden dargındılar ve bu durum benim için harikaydı ebru çok kafa dengi ve çok sexi bi bayandı.tam iki hafta olmuştu beraber yazlıktaydık bir çok kez frikik yakalamış ve çok azmış durumdaydım çünkü eşim 7 aylık hamileydi o gün herkez çok yorulmuş ve uyumuştu balkonda oturup biramı içerken ebru geldi duştan yeni çıkmış tül gibi bir gecelikle geldi bana bira yokmu dedi olmazmı diyerek bira içmeye başladık ve tavla oynamaya karar verdik nesine diye sordum ebru da sen bilirsin dedi iyi oyun bitince söylerim dedim ve oyuna başladık .ne oyun ama ebru sütyen gimemişti her pulla oynayışında göğüslerini önüme sürüyordugeceliğin etekleride iyice yukarı kaymıştı ı ki zarı yere düşürdü ikimiz aynı anda zara eğilince bembeyaz dantelli amcık benim aklımı almıştı bu zamana kadar ebru için hiç kötü bir şeyler geçirmemiştim ancak her şey değişmek üzereydi .dikkatsizlikten oyunuda kaybettim ebru hadi alalım diye benimle dalga geçiyordu bende ona eğer onu yenseydim ondan masaj yapmasını isteyeceğimi kaybetttiğime göre benim ona masaj yapabileceğimi söyledim oda biram bitsin öyla dedi ve derin bir sohbete daldık konu dönüp dolaşım bacanakla aralarının açık olmasına geldi ebruda bacanağın her gece içip hiç bi şey sormadan sex istediğini oysa kendisinin sevgiye ilgiye muhtaç olduğunu söylüyorduki yerimden kalkarak hem ebruyu teselli etmek hemde tavladan olan borcumu ödemek için boynumu ovmaya başlamıştım ve habire ebru övüp ne kadar haklı olduğunu bacanağıda yerden yere vuruyordum ebru iyice gevşemişti ki gel şöyle çekyata uzanda adam gibi masaj a devam edeyim dedim o nasıl yzanıştı öyle benim 18 lik şotumu nerdeyse yırmak üzereydi ebru çekyatta yüz koyun ben ayakta masaja başladım bi süre sonra ebru çok yoruldum bacaklarına doğru oturabilirmiyim diye sordum ebru da bi sakıncası yok diye nerdeyse inliyordu ve ben tam götünün üstüne yavaşca oturdum tam kıçının arasına yatan 18 lik hiç bu kadar sert olmamıştı artık her şey için çok geçti daha konuşmayı bırakmıştık ovmalarım artık dokunuş olmuştu ebru artık kıçın sikime doğru iterek daha fazla hissetmek istiyordu bense hemen gelmek istemiyordum önce tadına bakmalı ve suyunu son damlasına kadar içmek istiyordum .ve masaja dilimle devam ettim sırtından yalamaya başladım aşağılara inerek uzınca bir süre götünü yaladım amını ellemeden bacaklarına ve ayaklarını yaladım sonra ebru nun o daracık amcığını yalamaya başladım o na kadar suydu öyle inanamazsınız doya doya içtim dört ayak üstüne getirdim ebruyu hiç bir şeye itiraz etmiyo o anın keyfini çıkarıyodu ıpıslak o olmuş arka deliğine dayadığım gibi ebru bağırmaya başladı çok dardı sikim kopacak zannettim bu arada ağzını kapayım birazdaha yüklendim ebru artık alışmış tempoyu tutturmuştu ebruyu omuzlarından tutarak biraz da üstüne yatarak ne varsa soktum öylece boşaldım daha hiç hareket etmiyordum altımda sıkışmış ebru kendini kasıp duruyor beni götüyle emiyordu .öylece içinden çıkmadan yığılıp kaldık.duştan geri döndüğümde ebru yoktu kaçmıştı o gece bi rüya gibi geçmişti ve tekrarını halendaha bekliyorum
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66