Liseli Kıza Tecavüz

reality-kings-liseli-porno-indirMerhaba ben Salih, 27 yaşındayım yaşadığım şehir İstanbul. Uzun zamandır burada oturuyoruz alt kata geçen ay bir aile taşında ve kızları var emel diye tam bir afet, kocaman memeler falan ben sordum soruşturdum kız daha 16 yaşında ve liseye gidiyor, ayakları sandalyeden yere değiyor mu? Sikilir.
Emel’le ne kadar konuşmaya çalıştımsa da pek yüz vermedi ama son hafta bana iyi davranmaya başladı, konuşursan Salih abi demeler, gülümsemeler falan, ben artık delirdim o memeleri görmem lazım, izledim emeli ama tenha bir yerde de yakalayamadım. O gün sabah, kalktığımda evde tektim, kaloriferler de çalışmıyor indim mecbur kazan dairesine uğraşırken uğraşırken bir ses, Emel. Çok şaşırdım, okula giderken annesi eskileri kömürlüğe bırak demiş, a Salih abi dedi, ben ne haber Emel dedim, anlattı durumu az konuştuk gidiyordu ama ben artık bu şansı yakalayamam diye ağzını kapatıp – duvarın oraya çektim, nasıl bağırmaya çalışıyor ama bıraksam rezil olucam, Tanrı’m şeytana uydum geri dönüşü yoktu.
Üzerinde okul üniforması vardı, salladım parmağı götüne, amına sokar mıyım? Kız ne de olsa, çok uğraştım ama külotlu çorabını az delip götüne soktum işaret parmağımı, o da sessizleşmişti korkudan, ben ona korkma kızlığına bişey olmayacak dedim ama işaret parmağım girerken acımış olmalı resmen delirdi, o işaret parmağım inceydi ya yarağım girse napacaktı.
Orta parmağımı soktum hızlıca, parmaklamaya başladım emeli, ama bu sefer yaladım parmağımı Emel çığlık atmayı bıraktı inlemeye başladı, her parmağım girdiğinde ıh diyordu amına koyduğumun kahpesi.
En sonunda bağırmayacağını anlayınca eğildim amanı yaladım sıyırıp çorabını, abi abi yapma diyordu. Yapmaması mı kaldı iyice domaltım, tükürdüm götüne ama ben kızım diyordu, korkma kızlığına bir şey olmayacak dedim sikimi çıkarttım sikimi görünce midesi bulandı böğürdü ama ne fayda soktum ağzına kaçamıyordu gözleri kanlaşmıştı.
Kusacağını anlayınca ben çıkarttım yeniden domalttım ve tükürdüm götüne, yarağı soktuğumda kudurdu kız acıdan ama kaçamaz ki iyice siktim orda.
Çıkarken öldüremezdim ya kızı çıktı, tek korkum okul yoluna değil üst kata çıkmıştı evlerine gizlice merdiven altından dinliyorum.
Üstünü başını düzeltti kapı önünde zile bastı, annesi açtı kapıyı kızım noldu dedi, anne yolda düştüm, dedi annesi gel gel içeri nasıl oldu anlat diye aldı ama ben çok korkmuştum içime bir rahatlık geldi.
Dün oldu bu olay Emeli bugün akşamüstü gördüm bana hiç bakmadan kaçar gibi gitti merdivenlerden. Evde sabahtan beri o anları düşünerek 9 – 10 kere 31 çektim ne yapsam aklımdan çıkmıyor o anlar başım derde girmedi ama Emel’i de unutamıyorum. Şimdi fırsat kollamaya başladım boş bir yerde yakalarsam bu sefer amdan sikicem emeli efendi bir kız bana varmak zorunda kalsın. Evlenelim ben onu amdan götten her gece sikerim anası da iyi ha bu arada ama o kaşar düşürmek kolay…

Lise Anılarım Selin’e Parmak Attılar

liseli-porno-liseli-odasc4b1nda-sikic59fiyorMerhaba ben Emre şuan 27 yaşındayım ama lise dönemimden bahsetmek istiyorum size. Lisede ben çok sessiz sakin bir çocuktum ama bana kimse çok bulaşmazdı çünkü okulun belalısı Serdar benim en iyi arkadaşımdı. Ben Serdara iyi davranırdım elbette herkes iyi davranızdı ama neden bilmem Serdar benle samimi olurdu, bir zaman sonra smaimiyet ilerledi Serdar’ın ne kadar sapık olduğunu anladım.
Zaten Serdar’a okulun ortasında bağırır kızardım, okulun belalısını benden korkuyor gibi gelirdi bu benim hoşuma giderdi, soyunma odasında bir gün Serdar’la derse geç kalınca beraber soyundum, Serdar bana doğru kalkmış sikini gösterdi, resmen gel otur gibi ama amacı o değildi elbette kanka bak ben bunu Selin’e sokmazsam şerefsizim diyordu. Tek o da değildi yaptığı bir gün dersin ortasında gizlice 31 çekmişti, kimse anlamamış mıydı, anlayanlar vardı ama erkeklerse söylesinler. Ön sırada Selin oturuyordu ona bakarak hem de sonra spremlerini eli ile alıp Selin’in çantasına sürdü, aradan beş dakika geçti of ben yine kötü oldum dedi güldü. Elinde sperm atıkları kalmıştı elini yaladı o an midem bulanmıştı ama ben ne kadar efemene isem Serdar o kadar bana gülerdi, kız olsan sana atlarım diye.
Bir gün ders boş hem de son ders Selin ben Serdar ve birkaç kişi eve erken gidicez ama aynı servise bineriz her zaman servisin gelmesine çok var, Kimya hocası Hilmi bey gidin arabaya binin ben geliyorum sizi bırakayım dedi. O adam da bizim mahallede, Herkes arabaya bindi, Selin binerken tam götünü çekecek Serdar orta parmağını Selin’e bir salladı Selin çok ağlamaklı oldu o an, götüne parmağı geçirmeye çalıştı külota rağmen çünkü gördüm eteği kalkınca, Selin arabanın içinde ağlayacak gibi oldu sus lan dedi, Serdar. Diğer herkes güldü, neyse o günü öyle atlattık.
Eve gittik ben bir 31 çektim o anı düşünerek Serdar çaldı kapıyı açtı, kanka gelsene dedi, neyse gittik Selin’i kendi evlerine getirmiş, sikelim diyor ama ben aptal değilim, amdan sikmem, neyse tamam sırası ile dedim. Ok sen başla dedi bana ben başlıcam da çıkmıyor ki, Selin hadi be hadi be diyor aceleci annesi çağırır diye korkuyor. Kanka hadi hadi eli ile sikimi Serdar çıkarttı Selin de şaşırdı ama sikimi ağzına aldı, ben yeni boşaldığım için hemen kalkmadı ama sonunda kalktı.
Serdar bizi izliyordu, Selin bana sakso çekerken resmen zevk alıyordu, Selinin göte girdim ben Serdar hızlıca 31 çekmeye devam etti ama ben deliriyorum o an boşaldım, ben boşalırken Serdar da 31 ile boşaldı, Selin’e hadi sen git evine dedi, ben şok oldum. Serdar Selin’i sikmemiş, ben sikerken izlemiş ve boşalmıştı.
Daha sonraları birkaç kızı daha siktim Serdar’ın gözü önünde o hiç girmedi hem bizi izlerken boşaldı, geçen gün Serdar’ı gördüm yıllar sonra bana ne haber kanka dedi yine hiç dedi bu hafta buluşalım dedi, güldü ben anladım yine ben birini sikicem o izleyecek neden acaba?

Evli Adamı Zorla Siktim

Fotos Porno Gay (1)Merhaba ben İlhan uzun zamandır, Bursa’da yaşasam da İstanbul’luyum. Buraya medikal malzemeler satmak için geliyorum, toptancı yanında çalışıyorum ama artık çok sık geldiğim ve burada da 2 hafta kadar kaldığım için ev tuttum ve bir de ev arkadaşı bulayım dedim. Ev masrafları çıksın ben de rahat edeyim diye, patron karşılasa da haberi olmazsa para bana kalırdı.
Bir ilan verdim sahibindene ve bir çocuk geldi, genç bir çocuk ama evli. Daha 23 yaşında 18inde evlenmiş, bir sene sonra da gurbette çalışmaya başlamış. Aslen Zonguldaklı ve Bursa’da bir fabrikada çalışıyor çok sessiz – sakin – efendi bir çocuk. Biz 3 – 4 ay içinde Furkan ile iyice samimi olduk, benden çekiniyordu neden bilmem, bir iki sefer yolda kavga çıkmış bizle alakalı olmamasına karşın ben kat küt dalmıştım heyecan olsun diye hem de kime vurduğum önemli olmadan, o da buradan nasibini almış bir tokat yemiş, orada ağlamıştı.
İçine kapanıp sessiz sakin ve benden korkan bir çocuk olduğu için evde bulaşık falan yıkatmaz, temizlik yaptırmaz ne desem uyardı. Bir gün önlük giymiş yemek yapıyor bir yandan da bulaşıkları yıkıyordu. Karım geldi gözümün önüne hep aklımdaydı ama sanki arkadan karıma benziyordu, yatakta götten sikmeye kalktığımda nasıl da kızmıştı. Furkan kıza boylu, fit bir yapıda esmer ve en önemlisi arkadan karıma benziyordu.
Şeytana uydum, iki biradan sonra kalktım ve arkadan elleyerek o hanım neler yapmışın dedim, Furkan birden korktu ve bana dönüp napıyorsun abi dedi.
Şaka lan şaka dedim, o sırada ocağın ateşini kapatmaya çalışıyorum ama çocuk kilitli olduğu için, biraz da sarhoş olduğum için başaramadım. Kapat bir dedim, neden dedi o sırada kapandı ocak. Gelsene bir dedim, anladı Furkan benim delireceğimi ama sesini kalınlaştırarak hayırdır abi diyordu, sanki bir dava varmış gibi ama it benden korkuyorsun işte, benim odaya götürmeye kalktım. Yolda abi delirdin mi dedi güldü, şaka yapıyormuşum hissi yaratmaya çalışıyordu, o ana kadar ben de gülüyordum ürkmesin diye ama artık sinirlenmiştim, bir tokat salladım.
Ben iri bir adamım kuvvetlice vurunca yıkıldı yere ve sesini yükseltip ağlamaklı bir tonla abi napıyorsun amına koyum dedi, ama korktum duyulur diye koridorun ortasında ağzını kapattım, boğazını sıkarak ve kes lan sesini öldürürüm seni dedim, korktu.
Elim de bir yandan artık götüne ulaşmaya çalışıyor, parmak girecek ama götünü kaçırıyor, resmen koridorda boğuşuyoruz ama çok güçlü olmadığı için belini tuttum oturdu parmak tam göt deliğine pantolon yok eşortman var sıyırmak kolay oldu. Parmağım kalındı ve kuru birden acı ile karışık çığlık benzeri bir ses çıktı ama ağzını kapattım, abi abi bokunu yiyim diyordu, daracıktı götü ama ben direkt olarak köklemiştim orta parmağı içeri doğruda bükmüştüm çıkmasın diye, sonra çıkarttım parmağı yarağımı görünce delirdi kaçmaya çalıştı kaçamaz ki, Furkan’ı orda kuru kuru siktim, işim bittiğinde eşyalarını toplayıp gitti.
Özür de diledim ama affetmedi, aradan iki ay geçti bana bir tel geldi abi bir iki gün sende kalabilir miyim diye, ne parası ne de kalacak yeri vardı kal kardeşim dedim, sanki hiç olmamış gibi, içeri girer girmez saldırdım yine ve yine yerde siktim ama bu sefer iki parmakla parmakladım ve kremlediğim için çok ağlamadı ve işim bitince benim odayı gösterdim. Abi ne alaka dedi, burada kaldığın sürece benim yatağımda yatacaksın bana karılık yapacaksın dedim, bavulu hala kapının önündeydi, aldı eline ve odaya girdi…

Abime Sakso Çektim

1401439296_1amieMerhaba ben Aslı, uzun zamandır bir sırrım var ve artık içimde tutamadığım için sizinle paylaşmak istedim. Ben 4 çocuklu mutaassıp bir ailenin en küçük kızıyım, 3 kız kardeşiz ve bir de abim var. Abim son derece efendi birisidir, içine kapanık sessiz, bir dönem psikolojik tedavi gördü ama çekingenliği onun yapısından sanıyorduk ki değilmiş bazı akli dengesizlikleri varmış. Doktor kesinlikle korkmayın kimseye hiçbir zarar vermez ama en fazla kendisi zarar görür, onu çok sık göz önünde tutun ve hayatınız boyunca böyle olacağını da aklınızdan çıkartmayın dedi.
Abim benim bir büyüğüm ve diğer iki kız kardeşim de evli olduğu için mecbur, anne – baba çalışınca abime ben göz kulak oluyorum ama bu sefer daha keskin konuşabiliyordum. Çünkü annem ve babam bana kız gerektiğinde demişlerdi, kızıyordum hemen çekinirdi, yaptığı içi bırakır televizyon karşısına otururdu. Akılsız değil abim sadece uysal ama bazen çocuk gibi davranırdı. Ben sürekli ona göz, kulak olurken; yap, yapma derken birden içimde bazı hisler gelişmeye başladı. Sado – mazoşist hisler ne emir versem yapıyordu yine bir gün evde yalnızken hadi yıkan abi banyoya gir dedim, abim banyoya girdi.
Ben 19, abim de 22 yaşında. Banyoya girdi ve soyunda kapı deliğinden baktım, nasılsa onunla ben ilgileniyordum ve annem ona da demişti, sakın kardeşin Aslı’yı üzme diye ve abim çok korkmuştu. O günden sonra ne desem bir korku ile yapıyordu. Cesaretimi topladım ve banyoya girmeye kalktım ama kapı kilitliydi, hemen seslendim aç kapıyı diye, o neden dedi ben de aç dedim sana deyince bekle dedi ve üstüne havluyu çekmiş kapıyı açtı.
Bekliyordu oracıkta ben de içeri girdim napıyorsun o sesler ne dediğimde iyice korktu ne dedi, sen yoksa dedim. Utandı ve korktu. Aslında sadece yıkanıyordu ama işte korkuyordu sanırım, annem bir şey diyecek diye. Ben buradayken yıkanacaksın dedim, olmaz dedi kızdığımda havlu ile yıkanmaya başladı ben sinirlenmiş gibi gittim havluyu indirdim, napıyorsun dedi ve ben devam et, nasıl yıkanmak bu dedim.
Çırıl çıplak karşımda yıkanıyordu, götünü dönmüştü bana, ben seslendim abi yıkanamıyorsun diye gülümseyerek, gülümsemem lazımdı korkmuştu. Ben gülümseyince o da rahatladı az ve gülümsedi, sen çık söz iyi yıkanacağım dedi…
Abi iyi yıkan diye buradayım dedim, abim bana annem sen buradasın diye sana kızacak dedi, ben de sen söylemezsen bilmez dedim, güldüm o da mecbur güldü. Söylemezsin değil mi dedim, söylemem dedi. Söylemezdi, anneme yıkanamadı desem zaten bana bir şey demezdi, ben yine de tehlikeye atmamak için bu önlemi almıştım.
Elime lifi aldım, ben de az soyundum her tarafını soydum ve abimin önüne bakmıyormuş gibi öncelikle götünü liflemeye başladım, tam deliğinin orada ara sıra götüne parmağı sallıyordum ama abim sabunlu olduğu için acımıyor yine de çekiniyordu. Sonra hadi durulan dedim, götü acımış olmalı orayı eliyle ovdu ama yine de ön tarafını göstermemek için arkası dönük o kurulanırken ben soyundum ve abimin sikini elime aldım, durulanırken tamamen kalkmış olmalı dev gibiydi. Abi sakın bunları anneme söyleme sana bir daha yemek vermem evde kimse yokken dedim, söylemem canım dedi korkmuş gibi ve ben o gün abime sakso çektim, birkaç gün sonra da onu beni götten sikmeye ikna ettim.
Artık sürekli götten sikiliyoruz, bazen de ben abimi parmaklıyorum.