Home » Archive by categoryTecavüz Hikayeleri (Page 12)

Teyze kızı beni fena çıldırttı

Teyze kızı beni fena çıldırttı. Selam seks hikayeleri okurları, bundan bir kaç ay önceydi. Teyzemin kızı Ayten beni çok sever. Kütahya’da oturuyor evli ve bir kızı var. Kocasının çiçekçi dükkanı var. Kütahya’ya Ayten’lerde kalmak için gitmiştim, zaten ne zamandan beri çağırıyordu. Ona karşı bir kaç yıldan beri ilgim...
Continue reading

hastamı siktim

|merhaba arkadaslar ben ozan bır hastahanede plastık cerrahı olarak gorev yapıyorum .benım basımdan gecen olay su benım bır hastma vardı adı nalan ıdı bana asıktı ama soylemıyordu asık oldugunu bende bır sey demıyordum tabı bır gun bana geldı ve vajınamda bır agrı var neden olabılır dedı bende ne...
Continue reading

eşimi siktiler

merhaba arkadaşlar bu size yazdım ilk hikayem ve tamamiyle gerçektir.ben özel bir şirkete müdür yardımcılıgı görevinde bulunmaktayım yaşım27 eşimse ögretmen 21 yaşında.eşim 167boyunda kumral 53kilo yeşil gözlü fizigi gayet mükemel bi bayan(86_60_90)neyse uzatmadan hikayeme geçicem biz eşimle ger hafta sonu belgrat ormanında koşuya gideriz ordanda güzel bi kahvaltı...
Continue reading

İş yerinde dayım beni böğürte böğürte sikti

Yaklaşık 6-7 ay önce bu siteyi birkaç kez ziyaret ettim. Okuduğum anıların bir çoğu inandırıcı bir çoğu da gerçekle uzaktan yakından alakası olmayan yazılardı. Okuyup da bunlar gerçek olabilir dediğim bir çok yazınında nasıl gerçekleştiğine hayret ettim, yaşım 25 ama daha önce hiç böyle olaylar bana denk gelmemişti....
Continue reading

17 yaşındayım sevgilimi zorla götten siktim

Meraba adim ahmet 17 yasimdayim. 2 senedir bi kizla cikiyodum ve gercekten seviyodum. Manitam 1.60 boylarinda 50 kilo falan kalçalari orta buyuklukte gogusleri dolgun bi kız ilk baslarda tenha yerlerde sadece opusebiliyoduk arada elim deyerse kar sayiyodum. Bigun sevgilimle bilardoya gitmiştik Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya...
Continue reading

Kapalı Suna Teyzem 2

SLM ADIM MURAT 24 YAŞINDAYIM SİZE KAPALI SUNA TEYZEMLE OLAN 2. MACERAMI ANLATACAĞIM SUNA TEYZEM 28 YAŞINDA KAPALI 1.70 BOYLARINDA ZAYIF AMA ZAYIF OLMASINA RAĞMEN KALÇASI VE GÖĞÜSLERİ BELLİ OLAN EVLİ 2 ÇOCUĞU OLAN BİR KADIN.ANLATACAĞIM MACERAM GEÇEN YAZ GEÇTİ BAŞIMDAN.TATİLDE ANNEANNEMLERE GİTMİŞTİK BİR AKŞAM TEYZEMLER FALAN DA...
Continue reading

Babam İçimde Patladı

Selam seks hikaye okurları ben 22 yaşında bir genç kızım. Bir voleybol takımında sporcuyum Kendime ve fiziğime çok güvenirim zaten güvenmem de normal sonuçta spor yapan bir kızım ve bu yüzden de düzgün bir fiziğim var. Babamla ikimiz yaşıyoruz çünkü annemi çok uzun zaman önce kaybettik. O günden...
Continue reading

antalyali aktifler

Antalyalı Aktifler Deniz kıyısına indiğimde keşke kadın olsaydım diye düşündüm. Rahatça bir erkek bulur ve tatmin olurdum diye iç geçirdim. Havlumu serip yüzü koyun yattım ve etrafıma bakmaya başladım. Biraz ötede yalnız bir erkek yatıyor ve kitap okuma numarasıyla etrafı kesiyordu. Aramızda çok az bir mesafe vardı. Ara...
Continue reading

69 Pozisyonunda saxo resimleri

69 yalama gıf , hareketli 31çekme resimleri , fışkırtma gif , Sekste 69 pozisyonu yapan resimler , saxo gifleri porno , 69 pozisyonunda sakso çekiyorlar , 31 hareketli sex resimler , sakso cekme resimleri , sakso çekme , 31 cekme resimleri , yalama oral sex porno , 31...
Continue reading

Abimi baştan çkardım ve olanlar oldu

Merhabalar ben hale başımdan geçen bir olayı sizere anlatmakistiyorum bundan 2 yıl evveldi ben ve abim ailemle antalyada teyzemlere tailegitmiştik benim birde kuzenim var ismi ayça her fırsatta bana senin abinedeliler gibi aşığım diyordu abimde hakkatten yakışıklı biriydi her neyseantalyayı bileniniz çoktur ben abim ve ayça lara sahiline...
Continue reading