Home » 2018 » Haziran

birlikte 5

Birlikte (5) Erkek: “İyice doyurun orospuyu yarağa” diyorum seni siken hayvanları daha da tahrik etmek için, “Madem karnı açmış, döllerinizi içirin, özsuyunuzla besleyin kaltağı”. Hepsi birden ağzına dolduruyorlar yaraklarını sırayla ve patlıyorlar birbiri ardına. O an açlığından başka birşey düşünmediğin için elinden geldiğince yutuyorsun döllerini. Sonra öğürmeye başlıyorsun...
Continue reading

nikahtan önce ailece…

Merhabalar değerli Mobil Porno Hikayeleri  okurları   Bu sitedeki hikayeleri buyuk buyuk bir zevkle okurum her zaman. Cogu hikayede icimden siktir lan olurmu boyle sey desemde hosuma giderdi. Basima oyle bir olay geldiki. Artik hepsine inanirim.Ben Hollandada yasayan bir gencim. Aslen izmirliyiz. Yasim 25. 1.81 boyunda 90 kiloyum....
Continue reading

En Vazgeçilmez Birlikteliklerin Mimarı Olan Ankara Escortları

Kendilerini iyi hissetmek isteyen tüm beylerin buluştukları ortak noktadır aslında Ankara escortları. Elit ve kaliteli birliktelik yaşamayan isteyen tüm beyler bu ortak noktada buluşur ve bu hazzı daha fazla yaşama imkânı bulurlar Sex sadece sıradan bir duygu gibi yaşanmaz bizlerin yanında. eryaman ankara Hayatınıza yepyeni anlamlar katarak her...
Continue reading

3 vajina 1 yarrakkk

Hayatımın en manyak ve unutulmaz gününü 2 gün önce yaşadım, bunu paylaşmak benim için ayrı bir zevk. Bugün yazıyorum çünkü anca kendime gelebildim.Çalıştığım iş yerinde mesaiye 3 bayan arkadaşımla birlikte kalmıştık. 3 üde bir birinden çıtır ve güzelmi güzel, seksimi seksi kızlardı. Mesai arkadaşlarım aralarında aşktan cinsellikten konuşuyorlardı,...
Continue reading

süper pasif

Merhaba !!! Geçen gün 10 senelik arkadaşımla olan birlikteliğimizi yazdım. Bu da hikayem arkadaşımla daha aramızda hiç birşey yokken    oldu. Günlerden çarşamba filandı. Beyoğlunda bir arkadaşla tünele doğru yürüyorduk. Eylül ayı idi sanırım. Hava sıcak olduğunda içtiğim suların etkisi çiş olarak dönüyordu. Çok sıkışmıştım. Galatasaray lisesinin oralarda...
Continue reading

nadide abla ve kocası

Nadide abla ve Hüseyin abiyle sevişmemizin üzerinden iki gün geçmişti. Sürekli o geceyi düşünüyordum. İkisini de çok özlemiştim. Nadide ablanın gözü önünde Hüseyin abiyle birbirimizi sikmemiz beni çılgına çevirmişti. Düşündükçe içim gıcıklanıyordu. Bir erkeği sikmeyi daha önce hiç düşünmemiştimtabi    sikilmeyi de ama ikisi de hoşuma gitmişti. Akşamüzeri...
Continue reading

Zevkli birliktelikler için escort bayanlar

Bir çok elit beyin keyifli anlar yaşamaları için kendilerine gerçekten zevk verecek olan elit escort bayanlar ile birliktelik yaşamalarına ihtiyaçları vardır. eryaman ankara Beylerin bu ihtiyaçlarını karşılamak için çok özel bir şekilde beylere kaliteli hizmetler sunmakta olan elit escort bayanlar kaliteleri ve seksilikleri sayesinde beylere zevkli birliktelikler sunmaktadırlar....
Continue reading

çok feci acıdı ama!!!!

slm ben sakaryadan serder size bir sex hikayemi anlatcam bir gün okulda sırda oturuyordum bizim sınıftaa götü büyük memeleri idare eden bi kız vardı gusel gibiydi sırda oturuyom o andada kızın bağacıkları cozuldu baglamak için egildiginde benim gozler acıldı ve kız gordu bunu ve bana terbiyesiz misin dedi...
Continue reading

okuldaki sikilişim

ben lise de okurken birinden cok hoşlanıyodum çok yakısıklı bi çocuktu çok tatlıydı o kadar çok yakısıklıydıki bütün kızlar onun peşindeydi aynı sınıftaydık neyse sözü uzatmayayım ders bostu bende bi ara lavoboya gitmiştim bu çocukta benim arkamdan gelmiş 31 çekmiş neyse usulca yanıma geldi ve azımı tıkadı ses...
Continue reading

minubuste seks yapmak istedik

Minübüste Seks Yapmak İstedik!.. Merhaba ben 19 yaşında bir gencim. Hikayemin yayınlanmasını çok istiyorum. Çünkü bu benim başımdan geçen ilk olay. Ben her gün akşam iş çıkışında minibüs ile eve dönerken bir gün minibüste olağan üstü güzellikte muhteşem fizikli bir kızla karşılaştım. Muhteşem bir şeydi. En arka koltukta...
Continue reading